دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دیر کردی

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دیر کردی

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دیر کردی
دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دیر کردی

جایگاه شما !

پایگاه خبری تحلیلی ایرانیان80


آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازديد توسط
0 681 irannews
0 735 irannews
0 650 irannews
0 348 irannews
0 408 irannews
0 338 irannews
0 302 irannews
0 430 irannews
0 298 irannews
0 467 irannews

دیر کردی دانلود آهنگ جدید حمید هیراد
 دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دیر کردی با کیفیت بالا
 Download New Music By Hamid Hiraad Called Dir Kardi
 با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم
 پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دیر کردی

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دیر کردی عکس جدید حمید هیراد عکس ها و موزیک های جدید حمید هیراد

دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ حمید هیراد دیر کردی

 

دیر کردی ببین از زندگی جا ماندم دیر کردی زمین خوردمو تنها ماندم

دیر کردی حسرتت هر لحظه بر بادم داد دیر آمد در برم تا گفتم ای داد ای داد

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

♫♫♫

وقتی که نیست از تو نشونی یعنی شدم فراموش کنار از ما بهترونی یعنی شدم فراموش

حال منو دیدی نموندی کردی منو فراموش چه ساده این قلبو شکوندی آخر شدم فراموش

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب خنده هام از خاطرت میره

من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 منبع : nicmusic


برچسب های مفید : , , , , , , , ,

جمعه 11 مرداد 1398

نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

جهت تبلیغات کلیک کنید.


پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای

درباره ما
پایگاه خبری،تحلیلی ایرانیان80
ایرانیان80 منعکس کننده متنوع ترین اخبار و رویداد های ایران و جهان است. .... از سیاست تا اقتصاد از هنر تا فرهنگ از سلامت تا دانش از بین الملل تا ورزش . با صرفه ترین هزینه تبلیغات و کیفیت بی نظیر
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
تبلیغات
بهترین سایت برای تبلیغات
وبسایتی برای بازی های مدرن
پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز
دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف
ایرانیان80/تبلیغات متنی رایگان
ایرانیان80/تبلیغات متنی رایگان
ورود به سایت
عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آمار سایت

جدید ترین ها

محبوب ترین ها

Varzesh3.com ورزش سه

کد اشتراک گذاری ورژن 4