دانلود ریمیکس جدید حمید هیراد به نام عاشق

دانلود ریمیکس جدید حمید هیراد به نام عاشق

دانلود ریمیکس جدید حمید هیراد به نام عاشق
دانلود ریمیکس جدید حمید هیراد به نام عاشق

جایگاه شما !

پایگاه خبری تحلیلی ایرانیان80


آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازديد توسط
0 681 irannews
0 735 irannews
0 650 irannews
0 348 irannews
0 408 irannews
0 338 irannews
0 303 irannews
0 432 irannews
0 298 irannews
0 467 irannews

عاشق دانلود آهنگ جدید حمید هیراد
 دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام عاشق با کیفیت بالا
 Download New Music By Hamid Hiraad Called Ashegh
 با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم
 پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عاشق

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام عاشق عکس جدید حمید هیراد عکس ها و موزیک های جدید حمید هیراد

دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ حمید هیراد عاشق

 

وای اگه بارون بزنه دلم میخواد واسه ی دلت بمیرم

وای اگه بارون بزنه هوایی میشم بهونتو میگیرم

دل بریدن از تو دیگه کار من نیست دلبری به جز تو دیگه یار من نیست

دل بریدن از تو دیگه کار من نیست عاشقی نکردی تو مرام من نیست

عاشق نم نمای بارون شدم تو شبا میباره رو ناودون

عاشق وقتیم که زل میزنم به عکست کنار گلدون

عاشقونه چقدر بی بهونه سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم

عاشقونه چقدر بی بهونه منم همون کسی که شبا فقط خوابتو میبینم

♫♫♫

دل بریدن از تو دیگه کار من نیست دلبری به جز تو دیگه یار من نیست

دل بریدن از تو دیگه کار من نیست عاشقی نکردی تو مرام من نیست

عاشق نم نمای بارون شدم تو شبا میباره رو ناودون

عاشق وقتیم که زل میزنم به عکست کنار گلدون

عاشقونه چقدر بی بهونه سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم

عاشقونه چقدر بی بهونه منم همون کسی که شبا فقط خوابتو میبینم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

منبع : nicmusic


برچسب های مفید : , , , , , , , , , ,

جمعه 11 مرداد 1398

نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

جهت تبلیغات کلیک کنید.


پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای

درباره ما
پایگاه خبری،تحلیلی ایرانیان80
ایرانیان80 منعکس کننده متنوع ترین اخبار و رویداد های ایران و جهان است. .... از سیاست تا اقتصاد از هنر تا فرهنگ از سلامت تا دانش از بین الملل تا ورزش . با صرفه ترین هزینه تبلیغات و کیفیت بی نظیر
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
تبلیغات
بهترین سایت برای تبلیغات
وبسایتی برای بازی های مدرن
پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز
دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف
ایرانیان80/تبلیغات متنی رایگان
ایرانیان80/تبلیغات متنی رایگان
ورود به سایت
عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آمار سایت

جدید ترین ها

محبوب ترین ها

Varzesh3.com ورزش سه

کد اشتراک گذاری ورژن 4