گلکسی اس 8 سامسونگ 26 فروردین ماه با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه میشو

گلکسی اس 8 سامسونگ 26 فروردین ماه با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه میشو

گلکسی اس 8 سامسونگ 26 فروردین ماه با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه میشو
گلکسی اس 8 سامسونگ 26 فروردین ماه با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه میشو

جایگاه شما !

پایگاه خبری تحلیلی ایرانیان80


آخرین ارسالی های انجمن

عنوان پاسخ بازديد توسط
0 697 irannews
0 749 irannews
0 664 irannews
0 363 irannews
0 426 irannews
0 352 irannews
0 318 irannews
0 445 irannews
0 310 irannews
0 482 irannews

گلکسی اس 8 سامسونگ 26 فروردین ماه با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه می شود

آخرین گزارش‌های منتشر شده در رابطه با گلکسی اس 8، روز ۱۵ آوریل یا ۲۶ فروردین را به عنوان زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند معرفی کرده است.

در هفته‌های اخیر اخبار متعددی در رابطه با زمان رونمایی از گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که اغلب شایعات در مورد عرضه‌ی پرچمدار سامسونگ پس از کنگره‌ی موبایل بارسلونا اتفاق نظر داشته و در همه‌ی اخبار شاهد اعلام ماه آوریل به عنوان زمان عرضه‌ی این گوشی سامسونگ هستیم. آخرین گزارش منتشر شده در این رابطه نشان از این دارد که گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۶ فروردین ماه روانه‌ی بازار خواهد شد.

براساس گزارش منتشر شده که برگرفته از منابع موجود در کشور کره‌ی جنوبی است، پرچمدار جدید سامسونگ در تاریخ ۱۵ آوریل سال جاری میلادی یا ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ عرضه خواهد شد که از وجود دوربین سلفی با کیفیت بالایی در پنل جلویی بهره می‌برد. دو نسخه از سه گوشی‌هوشمند سری گلکسی A سال ۲۰۱۷ سامسونگ از وجود یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در سنسور جلو استفاده کرده‌اند، حال آنکه براساس شنیده‌ها انتظار می‌رود در گلکسی اس ۸ شاهد بکارگیری یک سنسور ۸ مگاپیکسلی باشیم که از وجود فناوری فوکوس خودکار نیز بهره می‌برد. تاکنون استفاده از فوکوس خوکار تنها محدود به سنسور دوربین اصلی به کار رفته در گوشی‌های هوشمند بود، حال آنکه براساس شنیده‌ها سامسونگ در نظر دارد تا این امکان را برای بالا بردن کیفیت عکسبرداری در دوربین جلویی گوشی هوشمند خود نیز مورد استفاده قرار دهد.

سامسونگ معمولا سنسور مورد استفاده در دوربین سلفی را از کمپانی‌های دیگری نظیر Power Logics یا MCNEX تهیه می‌کند. با توجه به انتشار اخبار متعدد در خصوص بهبود دوربین سلفی مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند سامسونگ، به نظر می‌رسد باید در انتظار رونق هرچه بیشتر بازار این سنسور‌ها باشیم، چراکه بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند تنها به بهبود دوربین سلفی پرچمدار خود نمی‌اندیشد و این تغییر در اغلب مدل‌های تولید شده توسط سامسونگ نظیر سری جدید گلکسی J اتفاق خواهد افتاد.

منبع : sammobile


برچسب های مفید : , , , ,

دوشنبه 27 دی 1395

نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

جهت تبلیغات کلیک کنید.


پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای

درباره ما
پایگاه خبری،تحلیلی ایرانیان80
ایرانیان80 منعکس کننده متنوع ترین اخبار و رویداد های ایران و جهان است. .... از سیاست تا اقتصاد از هنر تا فرهنگ از سلامت تا دانش از بین الملل تا ورزش . با صرفه ترین هزینه تبلیغات و کیفیت بی نظیر
ارتباط با مدیر
ارتباط با مدیر
تبلیغات
بهترین سایت برای تبلیغات
وبسایتی برای بازی های مدرن
پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز
دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف
ایرانیان80/تبلیغات متنی رایگان
ایرانیان80/تبلیغات متنی رایگان
ورود به سایت
عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آمار سایت

جدید ترین ها

محبوب ترین ها

Varzesh3.com ورزش سه

کد اشتراک گذاری ورژن 4